Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Ahad, 22 Januari 2017

Bulan Sangat Sibuk

Assalam semua,

Salam hujung minggu. Hari ni saya masih bekerja walaupun hujung minggu. Bulan Januari ni bulan yang sangat sibuk dan mencabar buat saya. setiap minggu saya ulangalik kes di Shah Alam dan Kuala Lumpur. Dah macam Hamilton saya setiap minggu. Seminggu tiga (3) hari kes pagi di Shah Alam dulu dan bergegas ke Kuala Lumpur pulak. Mencabar tapi alhamdulillah Allah permudahkan setiap urusan saya tanpa gagal. Saya hanya membantu klien-klien yang dalam masalah supaya mereka mendapat keadilan sewajarnya. Banyak jugak kes yang selesai bulan ni. Syukur sangat. Cabaran ni satu penghargaan untuk diri saya kerana saya akan tonjolkan kemampuan dan kebijaksanaan saya dalam menguruskan perjalanan ke mahkamah, masa, komunikasi dengan klien dan berdepan dengan YA Hakim. Minggu depan lagi mencabar kerana sehari saya akan berdepan dengan 10 kes pagi di Shah Alam kemudian berkejar ke Kuala Lumpur dan petang di bicara Shah Alam semula. Moga dipermudahkan perjalanan dan segala urusan saya pada hari tersebut. Ada keputusan  tiga (3) kes Harta sepencarian yang mana salah satunya melibatkan tanah pusaka jugak  pada hari tersebut. Doakan saya kawan-kawan semua. Bulan ni mahkamah betul-betul berkenan dengan tarikh 24hb. Apa-apa pun saya juga doakan kawan-kawan semua ceria di sepanjang Januari, 2017. Permulaan tahun yang indah bagi saya.

p/s : penat kerja x sabar nak balik kampung raya cina ni..bila la dapat berjumpa Kevin Cheng ni..hihihi  

Tiada ulasan: