Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Jumaat, 8 Februari 2013

Bos Saya Operate

Salam Jumaat yang penuh barakah semua,

Jam 2.00pm tadi bos saya operate prostat dia. Dah lama jugak bos saya sakit di bahagian alat kelaminnya. Apa orang panggil 'angin pasang' ke ape ntah. Yang pasti yang saya tau adalah sakit uluran. Macam mana sakit tu wallahua'lam. Kalau orang perempuan dipanggil medu kalau tak silap saya. Kalau silap abaikan je la ye. Emmmmm saya cemas juga bila tau bos operate hari ni. Dah lama bos bagitahu saya dia takut nak operate ni dan ambil masa yang panjang untuk setuju buat pembedahan. Saya doakan semoga segala urusan pembedahan bos dipermudahkan dan selamat semua. Semoga bos saya semakin sihat lepas ni. Saya pulak diberi mandat besar untuk kontrol opis ni sepanjang ketiadaan bos. Alamakkkkk berat tanggungjawab tu. Dalam ramai-ramai staff saya jugak yang dipilih. Saya cuma pantau je la diorang buat kerja atau tak. Masing-masing dah besar kan. hehehehehe. Jangan tak tahu muka saya serius bila saya mula buat kerja. Sape yang cari pasal memang siap la orang tu. Takut tak???? kahkahkahkah. Itu je la saya nak kongsi untuk kali ini. 

p/s : saya pun tengah tunggu result darah saya gak ni. Risau kot-kot ade penyakit kronik sebab demam je sejak masuk 2013 ni. doakan saya cepat sihat ye.tq

2 ulasan:

sufi berkata...

Syafahullah...harap semua selamat dan kembali seperti biasa.

Senyuman Manis berkata...

lupa nak balas..huhuhu..alhamdulillah bos da sihat skang..:)