Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Rabu, 18 September 2013

Welcome Back

As salam semua,

Apa khabar semua? Lama betul saya tak menjenguk blog Senyuman Manis semanis senyumanku ni. Saya dilanda sindrom kebizian yang melampau sejak Ramanadhan yang lalu. Hujung minggu pula saya masuk opis untuk siapkan kerja-kerja tertangguh bila seminggu full gi Mahkamah. Alhamdulillah la semakin banyak pengalaman dalam bidang ni walaupun kadang-kadang amat mencabar kesabaran dan kewarasan saya ni. Istighfar je banyak-banyak dalam hati. Papepun saya sayang kerjaya saya ni. Sekarang ni pon duk siapkan hujah bertulis kes Fasakh. Isnin depan kena submit di MRS SA. Esok saya pergi Mahkamah lagi di MRS KL. Kes cerai seksyen 47 tapi kena bawa wakil untuk Jawatankuasa Pendamai sebab isteri tak setuju suami lafaz talaq sebelum selesai hutang-piutang kat isteri. Dua-dua polis. Sabar je la. Doakan urusan saya esok dipermudahkan ye. Jumpa lagi..:)

p/s : tiba-tiba hati rasa tercuit dan tersentuh..kenapa ye? ermmmmmmmmmm..

Tiada ulasan: