Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Khamis, 9 Jun 2016

Salam Ramadhan Karem 1437 H

Assalamualaikum semua,

Lama betul saya menyepi diri. sekarang dan masuk 4 Ramadhan dah. Apa khabar anda semua?Moga sentiasa sihat dan dalam rahmatNya selalu.Sebenarnya banyak perkara yang terjadi pada diri yang banyak khilaf ini hingga saya berdiam diri begitu lama. In shaa Allah saya kan kongsi serba sedikit pada ruangan akan datang. Untuk hari ini cukuplah sekadar saya mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KAREM. Alhamdulillah setakat ni saya masih mampu berpuasa. Cuma pagi tadi saya x bersahur. Dah terjaga tapi pejam mata semula hinggalah dengan azan Subuh.huhuhuhuhu.Tak sampai setenggah hari perut saya dah berbunyi-bunyi manja.Selamat berbuka dan selamat menunaikan solat terawih malam ini dan sepanjang bulan mulia ini.

Tiada ulasan: