Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Rabu, 19 Oktober 2016

Kembali Semula

Assalammualaikum semua,

Saya kembali semula dengan senyuman paling manis untuk anda. Rindu kat blog ni tanpa apa-apa hasil nurkilan diri ini.hehehehehe. Saya makin sibuk sekarang dengan tugasan yang semakin mencabar. Bermula dengan tahun baru Hijrah 1438 H saya juga telah berhijrah. Jika kita menghayati maksud disebalik hijrah dan sejarah penghijrahan Baginda Rasulullah SAW sangat-sangat luas penghayatannya. Buang yang keruh ambil yang jernih kata orang. Sekarang saya juga berhijrah untuk aktif di blog ini semula. Moga dipermudahkan segalanya. Saya ada impian besar yang sedar dikejar. Doakan saya ye.

Salam ingatan buat semua.

p/s : menaip sambil layan lagu2 rock kapak 

1 ulasan:

sufi berkata...

Assalamualaikum sahabat. Moga ceria sokmo. Teruskan menulis. Saya suka baca posting awak yang luar biasa pengalaman dalam bidang sendiri.