Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Rabu, 7 Disember 2011

Awalnya Bagi Ucapan

Salam,

Saya geli hati la minggu ni. Ramai sangat yang salah sangka dengan tarikh sebenar ulangtahun hari lahir saya. Bertubi-tubi saya dapat ucapan "Selamat Hari Lahir". Paling kelakar bila dapat mesej "Hepi Belated Besday". Adussss macam mane boleh jadi "belated" ni??? Macam-macam hal la kawan-kawan saya ni. Papepun terima kasih bebanyak sebab terlalu peka dan prihatin dengan saya sampai bagi ucapan awal pulak. Tarikh sebenar tu jangan lupe pulak ye. hehehehehe. Emmmm kalau nak tahu, saya sebenarnya cuba nak lupekan tarikh ulangtahun hari lahir saya. Tapi masih tak berjaya. Macam mane ye orang lain boleh lupe tarikh istimewa dalam hidup diorang ek..Cuma saya harap pada tarikh istimewa tu nanti dipermudahkan segala urusan saya dan diberi kesihatan yang baik. Saya cuma mahu bergembira dan bahagia je sekarang ni. Sesuailah dengan nama blog saya ni kan..;)

p/s: tak tau nak jawab ape bila kawan2 tanye nak hadiah ape tahun ni..segan la. terharu pun ye jugak sapa kelu lidah..hehehe

Tiada ulasan: