Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Sabtu, 10 Disember 2011

Selamat Hari Lahir

Salam,

Hari ni hari Sabtu dan hari ni jugak hari istimewa saya. SELAMAT HARI LAHIR. Bertali arus saya dapat mesej ucapan tu hari ni. Seawal jam 12.00 tengahmalam lagi telefon bimbit saya tak henti-henti berbunyi. Syukur alhamdulillah masih ada yang mengingati tarikh yang cukup istimewa dalam hidup saya. Terima kasih semua. Saya gembira sangat-sangat dengan ucapan kamu semua. Lebih-lebih lagi ahli keluarga saya adalah orang pertama yang ucap. Terharu sangat-sangat sampai tak terkata dan senyum gembira. Sempena hari istimewa saya juga, adik bilik saya telahpun belanja saya makan abc aiskrim di kedai kegemaran saya semalam. Lepas tu, kami bergerak ke Kg. Baru untuk berjumpa kawan mak ayah saya pulak. Sekali saya dapat sebekas bubur asyura segar dari Terengganu. Alhamdulillah syukur pada-Mu ya Allah. Baru terdetik di hati petang semalam nak makan sangat-sangat bubur asyura. Di hari istimewa saya ada orang hantar makanan tersebut untuk saya. Subhanallah tak terucap kesyukuran tu. Petang tadi saya masuk pejabat jap untuk siapkan sedikit kerja penting. Lebih mengharukan lagi bila saya bukan pintu pejabat, bos saya dan isteri dia menyanyi lagi SELAMAT HARI LAHIR untuk saya. Hilang kata-kata saya. Sungguh terharu. Beriye-iye bos saya nyanyikan untuk saya. Dari semalam lagi dah nyanyi. Hari ni pulak dua kali nyanyi. Sekali dalam telefon semasa saya buat panggilan kat bos. Syukur sangat-sangat. Alhamdulillah. Isteri bos bagi saya 4 biji rambutan segar dan dua biji kuih lepat pisang. Murah rezeki la hari istimewa saya tahun ni. Alhamdulillah lagi. Doa yang paling banyak pula adalah berkaitan jodoh. InshaAllah tahun 2012 bersamaan 1433 H nanti sampai waktu dan masa untuk saya membina masjid yang diberkati dan diredhaiNya. Yakin dan percaya dengan ketentuanNya. Dia dah rancang yang terbaik untuk hamba-hambaNya. Bila tiba saat itu akan dipermudahkan dan pasti berlaku. Kun fayakun. Terima kasih untuk semua yang mengingati hari istimewa saya dan mendoakan kesejahteraan saya. Sayang kamu semua..;)

p/s: Awak lupe hari istimewa saya? takpelah, janji saya tak pernah lupe hari istimewa awak..;)

Tiada ulasan: