Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Isnin, 30 Januari 2012

Buat Aku Tersenyum

Salam semua,

Cuba teka tajuk apakah entry saya kali ini?..hehehehe..Salah. Cuba lagi ye..;)

Ini adalah lagu nyanyian kumpulan Sheila On 7. Saya terdengar lagu ni semasa layan semua lagu dalam hp saya baru-baru ni. Tak ingat bila yang pasti selepas saya menghadiri Majlis Pentauliahan Sijil Amalan Peguam Syarie Negeri Selangor. Saya rasa tersentuh bila mendengar lagu ni. Sedap halwa telinga dengar dan seolah-olah menceritakan diri saya. Eh kebetulan pulak. Saya sertakan jugak lirik penuh lagu ni ye. Pasti anda pun akan tersenyum seperti saya sebabnya sebelum tidur saya akan layan lagu ni berulang-ulang kali.

Datanglah sayang dan biarkan ku berbaring
Di pelukanmu walaupun tuk sejenak
Usaplah dahiku dan kan kukatakan semua

Bila kulelah tetaplah disini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila kumarah biarkanku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar

Rasakan resahku dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu walaupun tuk sekejap
Karna hanya engkaulah yang sanggup katakan aku

Karna engkaulah satu-satunya untukku
Dan pastikan kita selalu bersama
Karna dirimulah yang sanggup mengerti aku
Dalam susah ataupun senang

Dapatkah engkau s'lalu menjagaku
Dan mampukah engkau mempertahankanku

Bila kulelah tetaplah disini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila kumarah biarkanku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar


p/s : lagu ini saya tujukan khas buat insan yang sering BUAT SAYA TERSENYUM..dengarkanlah ye..;)

2 ulasan:

eja berkata...

terima kasih terharu i

Senyuman Manis berkata...

hehehe..best kan lirik dia..tq buat saya senyum..;)