Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Khamis, 10 November 2011

Temuduga

Salam..

ari ni ade sorang sahabat saya temuduga kerja sebagai seorang pensyarah di sebuah IPT. saya doakan sahabat saya ni akan lulus temuduga tersebut walaupun ade beberapa orang lain lagi yang sama-sama pergi temuduga. semoga rezeki berpihak pada sahabat saya ni. sebenarnya saya kagum dengan sahabat saya sorang ni. dulu dia seorang yang amat pendiam sewaktu kami satu kelas suatu masa dahulu. tapi sekarang dalam bidang akademik dia telahpun mendahului saya. sahabat saya ni dah ade master la. dulu saya pernah la berangan nak konvo master sama-sama ngan dia. tapi anganku musnah di tengah jalan. saya terpaksa postpone dulu nak sambung master memandangkan saya sangat sibuk dengan kerjaya sekarang. saya tak mau yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran pulak nanti. biar lambat asal berjaya dengan cemerlang.hehehehe. lagipun saya pernah bagitahu sahabat saya ni yang saya nak konvo master dengan suami saya nanti(siapakah suami saya tu).hahahahahahaha..berangan lagi saya ni. takpe la kan free je berangan ni. sambung semula cter pasal temuduga ye..tadi iklan jap ek. emmm saya tumpang gembira la kat sahabat saya yang bakal mendapat kerjaya yang diimpikan termasuklah diri saya. sebabnya saya pon tengah tunggu keputusan temuduga sijil amalan negeri Selangor. mudah-mudahan rezeki pon berpihak pada saya. harap-harap saya dan sahabat saya ni akan mendapat berita gembira serentak nanti. inshaAllah. kalau sahabat saya lulus temuduga ari ni kan dia akan mula kerja pada 21hb ni. nanti saya nak belanja dia eskrem la..hehehehe..doakan kejayaan kami ye..;)

p/s: tetibe saya rasa nak hadiahkan dia sehelai tali leher warna ungu bercorak masa besday dia nanti. hehehehe

3 ulasan:

senyuman manis berkata...

alhamdulillah...syukur sgt2..sahabat saya dah lulus temuduga tadi.nape saya pulak yg terlebih epi ni???..ntah ape2 je saya ni...tp mmg sy tgh epi pon..hahaha..tahniah sahabatku..;)

sufi berkata...

adakah saya kenal orang tu? Moga dia juga happy bkongsi kegembiraan dengan Hidayah. Suatu keserasian...hmmmm

senyuman manis berkata...

emmm..mungkin kenal mungkin x kenal..samalah kita doa kegembiraan dia ye..emmm serasi bersama???..hehehe..;)