Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Jumaat, 4 November 2011

Balik Kampung

Salam Jumaat yang penuh barakah semua..;)

ari ni saya keje half day je. waktu muslimin solat Jumaat saya akan berangkat pulang ke kampung tercinta. doakan semoga perjalanan saya dipermudahkan ye. tak sabo la nak beraya haji ni. ari ni pulak para jemaah haji akan berangkat ke Arafah untuk ibadat wukuf. jap je masa berlalu kan. skang ni pon dah bulan November, 2011. lebih kurang sebulan lagi genap la umo saya ? tahun. alamak da semakin tua la. baru je usia genap, masuk tahun 2012 usia bertambah lagi..cam mane ni??..hahahaha..lupe kan dulu hal besday ye. post akan datang saya akan cter panjang. hehehehehe. balik semula topik asal ek. emmmmm nak tau tak..tiap kali tiba musim raya haji kan saya pasti akan rasa sebak dan sedih. ade satu peristiwa yang cukup menyayat hati bila berlaku masa raya haji dua tahun lalu. saya akan ingat sampai ke hujung nyawa peristiwa tragis ni. saya tak berdendam tapi parut luka takkan hilang walaupun buat pembedahan plastik. buat masa skang saya tak dapat nak kongsi lagi cter sedih tu. cukup menyakitkan hati. kalau bolehkan saya tak mau "Hari Raya Aidiladha" ni muncul. pasti saya akan bersedih. cuma dalam hati la. tapi sakit la. pape pon kan saya tetap akan gembira sebab raya haji ni hari istimewa sangat2. saya rindu Kaabah la. rasa nak terbang je pegi Mekah Mukarramah. saya rindu sangat2 nak solat depan Kaabah. sob..sob..sob..saya rindu Kaabah. ya Allah permudahkamlah saya terpilih menjadi tetamuMu lagi..

ok la..beberapa jam lagi saya akan balik kampung. tak sabo nak jupe my beloved family. tak lupe jugak meow2 kesayangan kami..sayang kamu semua..;)

p/s: jangan lupe tengok Anugerah Skrin tau..saya doakan Shaheizy Sam menang malam ni..(sempat lagi tu)...hahahaha

2 ulasan:

sufi berkata...

Selamat pulang ke kampung Dayah...kami malam ni bertolak. sejuk skit malam.hehehe...jgn sedih2 tau.Nanti Allah gantikan kegembiraan lain. I'allah =)

senyuman manis berkata...

hehehehe..da x sedih pon..alhamdulillah epi sgt2 skang.tp tetap berpada2 gak.balik siang sbb ayh x bg balik mlm sorg2..;)