Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Rabu, 16 November 2011

Tersesat Masuk UM

Salam,

tau x ari ni saya tersesat jalan pas balik dari Mahk Syariah KL baru kat Jalan Duta tadi. kununya nak sampai opuis awal tapi jadi semakin lambat la pulak. paling kelakar bila saya sampai boleh masuk UM ikut pintu belakang. nampak sangat la saya ni rindu sangat2 nak pegi UM..hahaha..siap boleh lalu depan Akademi Pengajian Islam lagi. tu la fakulti saya dulu masa belajar kat UM. masa lalu depan AI tu kan..saya dah senyum sorang2 dan terlintas muke sahabat saya ni. tetibe je. dah la first time saya masuk UM drive sendiri dengan bb putih saya ni. terase syahdu la di pagi hari rabu ni..lawak la saya rasa. masa kat mahkamah tadi saya jumpa junior setahun yang pernah berlakon jadi anak saya dalam mock trial dulu. lame jugak kami berborak. kebetulan kami ade kes di dewan yang sama. memang kebetulan yang tak terduga. alhamdulillah la segala urusan saya dipermudahkan. fuhhhh lega..

p/s: seronok jugak skali skala tersesat dalam bandar KL ni. :)

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dayah..best nyer kan awak jadi lawyer...

suez

senyuman manis berkata...

ala su..bese2 je..sy pon x sangka rezeki lam bidang ni..ms sekolah dulu sy plg x suke bab kahwin..huhuhu

sufi berkata...

ye ke xsuke bab kawin. skrg xpert sgt2.hahaha

kl ade ap-apa masalah...dayah leh jd penasihat gok ni.hehehe

senyuman manis berkata...

mmg x suke..seingat sy mmg x pernah jawab bab kawen lam subjek pendidikan syariah islamiah dulu. bab paling saya x suke..hahahaha..lawak2..