Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Ahad, 16 Oktober 2011

Cheesy 7 Pizza Hut & Asam Pedas Claypot

Salam..

semalam saya teringin sangat2 nak makan pizza baru cam dalam iklan cheesy 7..pas amik kawan saya kat USJ 1 terus kitorg g Shah Alam tuk makan pizza n g i-city. mula2 kitorg g tesco besar kat Shah Alam dan dengan muke gembira pegi cari pizza hut. bila da masuk sekali pekerja pizza hut kate : "kak da tutup la sebab nak sembur serangga"..adusss sedihnya. pas tu saya tanya kat mane lagi pizza hut kat Shah Alam ni..tiga tahun saya pernah duduk Shah Alam tapi masih blur kat mane pizza hut. emmm untuk pengtahuan semua, saya ni bukan penggemar fast food. tu yang tak amik tahu sangat pasal tu. tapi semalam memang betul2 rase nak makan cheesy 7 tu. lepas tu kitor pon pergi la pizza hut kat seksyen 7. masa syok order pizza ade la sorang budak cine lelaki sempat amik gambo saya dan kawan saya ni. macam biasa la saya menten dengan gaya peace..duta peace kate kan..hehehe..sewaktu syok order cheesy 7 tu tetiba pekerja pizza hut kata ala kak dah habis la pizza. ramai sangat orang datang malam ni..adusss kali kedua.kecewanya sebab nak sangat2 makan cheesy 7 tu. pas tu kami pon tukar order amik spagheti..skali spegheti pon abis..geram la saya rase masa tu..sumenya habis ni..ape lz pizza hut ni..hampesss..pas minum air pepsi n mkn chicken wing kami pon balik pas bayar harga makanan tu. kemudian kami pergi kat Padang Jawa makan asam pedas pari. lagi puas hati. tapi hati masih lagi terbayang2 cheesy 7 tu..huhuhuhu..

2 ulasan:

sufi berkata...

Alolo...ciannyer xdapat apa yg di idamkan. Xpe nanti cuba lagi yea.hehehe

Tanpa Nama berkata...

hehehe..tu la..sy da la bukan suke sgt mkn mede gitu tp smlm mmg rs nk mkn la..xde rezeki kn..air soya lg bes kn tp bila ntah dpt minum..huhu