Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Rabu, 12 Oktober 2011

Lambaian Kaabah

Salam..

Ari ni saya rasa sebak dan syahdu..semalam K Ana n K Aja telah berangkat ke Tanah Suci untuk menunaikan ibadat haji 1432 H. saya memang cukup2 teruja bila dengar sesiapa saja yang akan menunaikan ibadat haji mahupun umrah. cuma semalam sebelum tido saya telahpun sms K Ana..dalam masa yang sama saya rasa sebak yang tak terkawal..mujur x menangis kalu x mesti haru biru saya bangun pagi mata bengkak.saya sempat kirim beberapa doa peribadi kat K Ana..semoga K Ana n K Aja akan selamat pergi dan pulang serta mendapat haji yang MABRUR.saya rindu sangat2 lambaian Kaabah..rindu nak tawaf keliling Kaabah dan solat betul2 depan pintu Kaabah..sebenarnya ada cerita berkaitan tawaf ni tapi xpe la biar la ia menjadi kenangan terindah dalam hidup saya. ada kesempatan waktu dan keadaan mengizinkan nnt saya akan kongsi jugak ye.alhamdulillah skang mood saya da ok.dah x sebak lagi..idea nak siapkan keje pon datang mencurah2..syukur ya Allah..oh ye..Jumaat ni pon saya akan hantar mak ayah kawan baik saya pegi haji jugak..lame x jupe makcik n bak serta adik beradik kawan baik saya ni..saya sayang sgt2 kawan baik saya ni..rindu jugak kat anak dia yang comel..hehehe..ok la saya nak sambung siapkan keje dulu ye..jupe lagi.

bye..;)

2 ulasan:

sufi berkata...

Insya Allah...panjang umur kita masih berkesempatan ke tanah suci untuk meyambut lambaian kaabah itu. Moga kita terus istiqamah dengan niat yang baik ini ^_^

Tanpa Nama berkata...

i/Allah..betul tu..semoga kita juga terpilih menjadi tetamuNya..;)