Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Jumaat, 14 Oktober 2011

Hujan Rahmat

Salam..

pagi ni saya pergi ke Kelana Jaya lagi hantar mak ayah kwn baik saya pegi haji. semalam saya dan ex-adik umah tido kat Meru. banyak kitorang sembang. pas tu jupe adik beradik serta mak ayah kwn baik saya tu. seronok sangat2 sebab da lame x jupe diorang. pagi ni meriah dengan gelak ketawa dan cter semasa diorang. dalam syok bersembang kwn baik saya cakap kat mak ayah dia suruh doakan jodoh saya di Mekah. terharu saya dengar. lepas tu dia suruh saya tulis doa yang nak dikirimkan.hanya 3 doa sahaja yang saya kirim. apa doa-doa tersebut biarlah rasia..hehehehe..yang pasti ade pasal jodoh. ramai sangat yang nak tengok saya berkahwin dan tertunggu-tunggu sape jodoh saya. cuak saya dengar. yang pasti jodoh saya sebenarnya dekat dengan saya tapi masih terhijab. bila tiba masanya akan muncul dan merik saya ke arah rumahtangga..amin..melalut pasal jodoh pulak saya. pantang diberi peluang mula la nak membebel..hihihi..sambung cerita tadi..balik dari Kelana Jaya, saya dan adik umah terus balik ke rumah saya di KL. Lepas tu terus pegi makan kat Masjid Jamek. masa nak balik opis tetiba hujan turun. saya dah la x bawak payung terus redah hujan..sesungguhnya hujan tadi adalah hujan rahmat di hari yang mulia hari Jumaat. saya terus redah hujan tersebut walaupun tahu saya kalah dengan hujan dan sejuk sebab cepat demam. mata rasa berat je. mengantuk la..emmm ok la saya nak sambung keje pulak. doakan saya terus sihat ye..;)

2 ulasan:

sufi berkata...

Jodoh akan terbuka hijabnya bila tiba masanya. Sabar adalah kuncinya. Insya Allah dipermudahkan segalanya =)

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah..lega saya dengar..i/Allah..jodoh urusan Allah..;)