Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Rabu, 15 Februari 2012

Mesej Dari Filem

Salam semua,

Saya nak kongsi satu video berkaitan dengan persahabatan dan cinta. Saya yakin dan pasti anda semua tahu lagu apa yang saya tayangkan.hehehehehe. Semoga terhibur dan jangan lupa fikirkan mesej di sebalik lagu ini.





Sejak diawal tayangan filem ini lagi saya cukup tersentuh dengan jalan cerita yang mengisahkan persahabatan dan pengorbanan dalam persahabatan walaupun mengalami kekecewaan. Antara persahabatan dan percintaan, mana satu yang anda pilih? Jawab sejujurnya ye.

p/s: tiap kali tgk filem ni mesti sedih..seolah-olah sayalah watak Anjali tu..huhuhu

2 ulasan:

sufi berkata...

sy xtengok abis citer ni...tp kira sahabat yg brutal ni jatuh hati kat sahabat baiknya kan. Kebanyakan gtu la. Macam kisah seseorang tu tp xtahap kwin lg. Anjaliku!.hehehe

Senyuman Manis berkata...

hehehe..dulu sy memang nemafikan sekeranya persahabatan berakhir ngan cinta..persahabatan n cinta dua perkara berbeza yg xkan sama selamanya..tp skang br saya paham..sy harus pilih yang mana ye?..oh anjaliku sila panggil rahul ke mari..;)