Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Isnin, 27 Februari 2012

Al-Fatihah

Salam semua,

Saya baru sahaja dikejutkan dengan satu berita yang menyedihkan di mana salah seorang pembantu dewan 5 Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur telah kembali ke rahmatullah semalam akibat asma. Arwah pergi bersama-sama anak yang dikandungnya. Innalillahiwainnaillahi rajiuun. Saya sedih sangat sebab agak rapat dengan arwah. Agak lama saya tak pergi Mahkamah Syariah KL sebab kes tangguh je minggu lepas. Esok baru ada kes. Baru je rancang nak jumpa arwah nak tanya pasal renew sijil Peguam Syarie kawan saya. Setahu dan seingat saya arwah dijangka bersalin pada bulan Mac ni. Allah lebih menyayangi arwah dan anaknya. Al-Fatihah. Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Sayulah hati saya. Masih terbayang-bayang senyuman arwah. Ramah dan lembut orangnya. Senang kalau minta tolong. Bila berjumpa kami akan bersembang macam-macam seolah-olah dah lama kenal. Lagilah sewaktu nak ambil sijil saya yang dah diperbaharui ada masalah pada bilangan no pada sijil. Arwah minta maaf dengan saya beriye-iye sangat. Saya sampai cakap "tak pe Azne saya pun baru perasan gak kesilapan tu. Jangan risaulah. saya tak marah." Saya cakap sambil senyum dan tanya khabar tentang kandungan arwah. Sedih bila teringat. Menulis ni pun air mata saya bergenang je. Rindu kat arwah. sob sob sob..

p/s: esok akan dapatkan berita lanjut dari staff mahkamah..:(

Tiada ulasan: