Selamat Datang ke Senyuman Manis

http://www.emocutez.com

Khamis, 11 April 2013

Time To Skype

As salam semua,

Hari ini saya belajar satu perkara baru iaitu berskype dengan klien. Sekadar percubaan untuk membaca wakalah perlantikan peguam pada pagi esok. Klien saya sekarang berada di Thailand. Alhamdulillah line ok dan dapat berskype agak lama jugak la. Saya hanya guna akaun skype bos saya je masa tu. Lepas habis berskype dengan klien terus saya buka akaun peribadi saya di skype. Nanti senanglah nak berskype dengan mak ayah, adik beradik dan kawan-kawan. Akhirnya saya dah ada akaun skype sendiri. Teruja sungguh saya hari ini. Cuba la nak berskype sekali baru sedar komputer saya tak ada web cam la. Hayyyyyyya laaaaa. Macam mana mau skype ni. Dalam kepala dah berangan nak skype ngan seseorang yang jauh nun di sana. huhuhuhuhuhu. Tangguh dulu la hasrat di hati nampak gayanya. Apa-apa pun janji saya dah ada akaun skype.

p/s : hari ni saya amat pasif dan slow buat kerja. hanya nampak tilam dan bantal je. tidur zzzzZZZZzzz

Tiada ulasan: